14 Mart 2012 Çarşamba

BİR DOSTA TAVSİYELER....

Sevgili .........., 

Yazdığın için teşekkürler, öncelikle sana doğru bir yolda ilerlediğini söyleyebilirim, Şifa Sanatı öyle bir şeydir ki sen bir çok şey yaparsın ama aslında sen hiç bir şey yapmazsın, biraz karışık gibi gelebilir, bir paradoks vardır ortada, sen çok şeysin ama aslında hiç bir şeysin gibi olur ama inan ki sen çok şeysindir ki şifayı alan kişi de öyle çünkü insan çok büyük bir varlıktır ama unutmuştur, farkında değildir, anlaması da zor olmaktadır bu durumu ama neticede anlayacaktır, bazen isteyerek bazen ise zorlanarak (her iki anlamda da) bunu yapacaktır. 

Senin için söyleyebileceğim şey şudur ki; demek ki bir yeteneğin ve bu alana bir çekilişin var o vakit korkma, gerekli durumlar ve insanlar, Hocalar vakti gelince karşına çıkacaklar kim bilir belki bunlardan biri de ben olacağım, görüşeceğiz vakti gelince ve ben öğreteceğim sana ve senin gibi istekli yetenekli insanlara ve bu bana da bir şeyler katacak ben beklemesem de-beklesem de güzel olan da bu değil mi? Verirken almak, hem de umduğundan, beklediğinden daha fazlasını, bu hep böyle oldu benim hayatımda, umarım senin de böyle olacaktır. 

Sadece umutlarını, isteğini, arzularını canlı tutman ve hep bu duygu ile yaşaman gerekiyor, bunu sakın unutma, gerçekten istemek ve hissetmek yolun yarısıdır.. Sevgili Dostum, görüşmek umudu ile, sanırım yakında ..........'de görüşeceğiz, gelen haberler o yönde. Eeee ne demişler, hayal et ki ulaşasın... Sen de hayal et yapabileceğin güzellikleri, yardımları, sevgiyi ve coşkuyu... O zaman olacaktır neyi istiyorsan... Yola devam ediyoruz hep birlikte. 

Sevgiler Dostum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder