8 Mart 2012 Perşembe

ZATEN BAŞLAMIŞTI...


''Hocam, hep ben aramak zorundayım herkesi, ben aramazsam kimse beni arayıp sormaz, hatta Facebook' ta bile ben yazmazsam kimse bana yazmaz, bunu çok merak ediyorum, neden böyle oluyor hayatımda ?'' diye soruyordu genç adam...

Artık biliyordu cevabı;

-Kendini gerçekten sevmeye başladığında,
-Kendini gerçekten değerli gördüğünde,
-Kendine gerçekten saygı duyduğunda,
-Duygularına önem verip korkmadan ifade etmeye başladığında,
-Kendi gücünü ve iradesini gerçekten kullanarak, hayatında gerekli gördüğü eylemleri yapmaya başladığında,
-Hata yapmaktan korkmayarak seçimler yapmaya, kararlar almaya başladığında,
-Hatalarından ders alarak her gün biraz daha büyüdüğünde,
-Hayatın içinde gerçekten sevgi ile var olduğunda
onun aranan bir birey olacağını fark etmişti. Pekiyi de ne zamandan itibaren başlayacaktı bu süreç? 

Şimdi zaten başlamıştı bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder