12 Mart 2012 Pazartesi

BAZEN DÜŞÜNÜRÜM DE...

Bazen düşünürüm; ''Tam şu anda bu yaşamdan ayrılıyor (yani vefat ediyor) olsam neler hissederdim?'' diye ve açarım içimdeki düşüncenin musluklarını, bırakıveririm ipin ucunu hayata beni bağlayan ve bambaşka bir boyuta geçerim aniden ve duygular-düşünceler akın eder canımın alanına.

Her şey ne kadar da boş gelir o anda; para, pul, şan-şöhret anlamsızlaşır ve sadece hisler kalır geriye, neleri yaptım-neleri yapamadım, korkuyu mu yaşadım yoksa sevgiye mi can verdim? Birden tatlı bir sevinç kaplar içimi, neşeyle karışık, neleri yapacağımı, yapabileceğimi duyumsarım korku olmadan, sadece olmak-yapmak vardır orada ve gerçekleştiğinde hissedeceğim sevinci, huzuru, neşe ve dinginliği hissederim ruhumun derinliklerinde. Eşsiz bir histir bu, her şeyle bütünleşmiştir can ve parçası olduğum bütünlüğün kokusunu duyarım soluklandığım havanın kuytularında ve içime çekerim sonsuzluğun sevgi dolu nefesini geri vermeyecekmiş gibi...

Hayat ne güzel, yaşamak-var olmak ne kadar muhteşem bir duygu, yalan ya da kurgulanmış bir oyun-imtihan olsa da gerçekliğini algılamak, haz almak, ilizyonun farkındayken günlük yaşamda değer verdiğin bütün yalanlardan sıyrılmak ve sadece sevgi, güven ve teslimiyetin buluştuğu Birliğin içinde erimek, hiçliğin doluluğuna ulaşmak, aynı anda iki yerde olmak...

Ne kutsal duygular ortaya çıkar o zaman ruhun varılamıyan noktalarından, sezgiler, esinler, ilhamlar akar dereler gibi hayatın ormanlarına, hiç duyulmamış müziklerin nağmeleri çınlar kulaklarda...

Tekrar dönerken realitenin gerçeklerine huzur, dinginlik ve uykulu bir halde unutmadan-kaybetmeden yazmak ister bir yerlere insanoğlu yeniden sahibi olmak tutkusuyla... Hayat yeniden başlamıştır gözler açıldığında yaşamın renklerine ve korkular yanıbaşında beklemektedir seni sahiplenmek için sevginin biraz öteciğinde....

Hangisi gerçektir, hangisi yalan, hangisine daha fazla inanmalısın ve çalışmalısın onun için hissedersin yine kalbinde... En iyisi ortada, dengede kalmaktır gibi gelir bana...

''Hiç ölmeyecekmiş gibi bu Dünya için, yarın ölecekmiş gibi de öbür Dünya için...'' der içimdeki ses...

Sevgi ve Saygı ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder