28 Mart 2012 Çarşamba

İÇİMDE BİR YAŞAM ENERJİSİ VAR...

Sevgili Dostlar, M/E ıle çalışma yaptığımız bir Dost'tan aldığım mesajdan kısa pasajları sizinle paylaşmak istedim;

''Merhaba Turgut Hocam,
Öncelikle bana insan olduğumu hatırlatığınız için çok teşekkür ederim. İçimde bir Yaşam Enerjisi var bunu anlatmaya kelimeleri bulamıyorum. Aşk sarhoşu oldum resmen. Yaşamayı daha çok seviyorum. İşte bu diyorum, aradığım şey bu. Siz onu bana geri verdiniz. Ayrıca, ben önceleri su hiç içmezdim. Şimdi bir su içiyorum, anlatamam. Meğerse suya ne kadar hasretmişim onu anladım. Daha bir çok güzel şeyler yaşıyorum. Size ne desem, ne anlatsam az gelir. İyi ki sizi tanımışım.  Enerji yatağına uzandığımda ruhsal bir alan hissettim ve bana bir ses bizimlesin, seni seviyoruz, onlara sizinleyim dememi istediler ben de tekrarladım içimden ve sonra sen bize aitsin dediler. O güzel yüreğinizi bana açtığınız için çok minettarım sizi çok seviyorum.''

Her İnsanın deneyimi farklıdır, bu Dostumuza güzel duygularını bizimle paylaştığı için teşekkürler. Aslına bakarsanız Gerçek Şifacı, Şifayı Alan Kişi'dir. Bizler aracıyız ve Şifa; Enerjiyi Alan, Aracılık Eden ve Şifanın Kendisi'nin oluşturduğu üçlünün yarattığı Sinerji ile oluşur. Bunda; Şifayı Alan Kişi'nin kendini çalışmaya açması, güvenmesi ve 'bırakıvermesi' çok etkili olur. O zaman, Enerji; Şifayı gerçek potansiyeli ile yansıtır ve Şifalanma gerçekleşir.

Önce Yüce Yaratan'a, Matrix Enerjisi ve birlikte çalıştığım tüm Enerji Formları'na, Rehberlere ve Meleklere, Sevgili Üstadlara ve Hocalarıma sonsuz teşekkürler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder