30 Ekim 2012 Salı

MATRIX ENERGETİCS - MATRİX ENERJİSİ - ŞİFAYA İNANIN, İSTEYİN VE İZİN VERİN...

Efendim, ben hazır bulunduğum yerlerde ihtiyacı olan insanlara Şifa çalışması yapmayı çok severim. Onların mutluluğu beni de mutlu eder. Bugün çok güzel bir olay yaşadım ki bu olayın başlangıcı geçen sene bu vakitlere kadar gidiyor.

Camide bulunduğum bir gün, hiç tanımadığım orta yaşlarda bir adam gördüm. Namaz kılarken dizlerinin ve ayak bileklerinin üzerinde oturamadığı için bacaklarını kırmadan önüne uzatarak yerde oturarak namaz kılan bu adamın yanına camiden çıkarken gittim. Ona, benim şifa çalışmaları yapan bir kişi olduğumu, onun durumunu gördüğümü söyledim. Ardından probleminin ne olduğunu sordum, sonrasında da hemen orada bir şifa çalışması yapmayı teklif ettim. Aşil tendon ve ayak parmağında problem olduğunu söylemiş ve şifa almayı kabul etmişti ve hemen orada uygulamalar yapmıştım, ardından da biraz sohbet etmiştik. Hac vazifesini yapmaya gidecekti ve heyecanlı-sevinçli idi. Hatta Hac vazifesini yapmaya gitmeden önce de beni telefon ile arayıp helallik istemişti! Ben de şaşırmıştım.



Bu hafta sonu Kurban Bayramı Namazında da beni görünce hemen sarılıp öpmüştü. Bugün bir vesile ile camiye gittiğimde onu dizlerinin üzerinde secde pozisyonunda oturmuş yatsı namazını beklerken gördüm ve ''Oooo çok iyi, artık oturabiliyorsun bu pozisyonda''dedim, O da bana gülerek ''Vallahi Hüseyin Ağabey, inanır mısın? Problemli ayağımdaki nasırlar bile un gibi dağıldı, ayağım da iyileşti, bebek ayağı gibi oldu'' dedi. 

''Ne zamandan beri böyle oldu?'' diye sordum, yine gülerek ve eli ile ağzını kapatarak, biraz da kısık bir sesle ''Seninle çalışma yapmıştık ya, işte ondan sonra başladı ve tamamen iyileşti. Bunun yanı sıra problemli ayağımdaki nasırlar da un gibi döküldü, sağlam ayağımdaki nasırlar ise hala duruyor'' dedi utangaç bir tavırla. 


'Çok sevindim, harika, işte bu senin güzelliğin, kendini 'sen iyileştirmişsin' diye de ilave ettim. O da 'İnsanlara anlatıyorum bu olanları ve onlar da şaşırıyorlar, seninle tanışmak istiyorlar' dedi. Oradan çıkarken içimden Yüce Allah'a çok teşekkürler ettim ve şükran duygularımı ilettim sevinçle. O nelere kadir...



Bunu, niye yazıyorum biliyor musunuz? Sizin de bilmenizi ve böyle mucizevi iyileşmelere, şifaların meydana geldiğine inanmanızı sağlamak için yazıyorum. 


Evet, bu tür şifalar oluyor Dostlar. Hem de bunu, bir çok bu işe gerçekten gönül vermiş, adanmış Şifacı Dostumun yaptığı çeşidi, tekniği ne olursa olsun yürekten sevgi ile yapılan şifa çalışmaları sonunda görebiliyoruz artık.



Şifaya inanın ve şifanın gerçekleştiğini bilin ve hep söylediğim gibi 'gerçek şifacıların şifayı alan, isteyenlerin yani sizlerin' olduğunu hissedin yüreğinizde ve şifanın oluşması için izin verin kendinize ve şifayı gönderen İlahi Güce, dualarınızla ve şükran duygularınızla....

3 yorum:

  1. Hüseyin bey, ben tam olarak iki nokta arasında ki bağı nasıl kuracağımı anlayamıyorum, fakat sonuçta alıyorum bir şekilde... İlk noktamı sürekli referans mı almalıyım, yoksa iki noktayı hep birleşik mi düşünmeliyim. yoksa arada bir enerji bağı olduğunu mu hayal etmeliyim?

    Birde ilk dokunduğum nokta ile ikinci dokunduğum noktanın aynı hisleri verdirmesi önemli bir etken mi?
    Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hüseyin Kardeşim, Öncelikle konuyla ilgili olduğun, yazıyı okuyarak bir şeyler yazdığın için sevindiğimi ifade etmekle başlamak istedim. 'Yoksa arada bir enerji bağı olduğunu mu hayal etmeliyim?' Bu cümle anlamlı bir cümle; hayalden çok hisler daha önemlidir. Denemeye devam etmeni tavsiye ediyorum... Neler yaptığınla ilgili yazarsan sevinirim. Bu arada Facebook'ta da bir grubumuz var katılabilirsin, okuyabilirsin... Sevgi ve saygılarımla,

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil