1 Ekim 2012 Pazartesi

ALEX DE SOUZA'NIN VEDA ZAMANI GELDİ, BİLİYORUM ONU ÇOK ÖZLEYECEĞİM....


Evet, bugün biraz üzgünüm. Birincisini yazmıştım ki o, BERKANT'ın vefatı idi. FENERBAHÇE Tribünlerinde devamlı dinlediğimiz SAMANYOLU şarkısının unutulmaz Şantörü ve çok sevdiğim bir Sanatçı idi.

Arkasından ikinci haber geldi, hakikaten üzücü bir haberdi, ALEX DE SOUZA'nın kontratı fesih edilmişti FENERBAHÇE Spor Kulübü Yönetimi tarafından. Öğlen kadro dışı bırakılmıştı, akşam da kontratı fesih edildi. Sekiz buçuk yıldır kulübe hizmet eden ve hakikaten çok beğenerek izlediğim ALEX DE SOUZA ayrıldı artık. Yıllar önce MARCİO NOBRE ayrıldığında da çok üzülmüştüm, sanki kardeşim gibi severdim şimdiki adı ile MERT NOBRE'yi... ALEX ve NOBRE birlikte ne goller attılar, inanılmaz goller izlettirdiler bize ve gollerden sonra Samba Müziği eşliğinde dans ettirdiler bize...  ALEX ortayı yapar NOBRE uçarak vurur ve golü atardı. Aralarında telepatik bir bağ vardı. Artık hepsi anılarda kaldı..

Aşağıda 'ALEX DE SOUZA'nın attığı en güzel 5 gol' diye bir Dostun hazırladığı videoyu izleyeceksiniz. 1'nci sıradaki golü atıldığında Ben de Stadyumda canlı olarak izlemiştim ve çok mutlu olmuştum. İnanılmaz bir goldü. SAMSUNSPOR filelerine rövaşata ile atılan mükemme
l bir goldü. Unutulmaz bir gol. Bu golü atacak bilince, zekaya ve beceriye sahip olan ALEX DE SOUZA'ya tekrar teşekkür ediyorum.

O unutulmaz bir oyuncu idi aynı GEORGE HAGİ gibi, PİER VAN HOOJDONK gibi, İLYAS TÜFEKÇİ gibi, ALPASLAN ERATLI gibi, OSMAN ARPACIOĞLU gibi ve daha niceleri gibi...

Her birine ayrı ayrı teşekkürler, her biri çok değerli, iyi ki tanıdık onları...


Şimdi, ALEX DE SOUZA'ya veda zamanı, Ona sevgiyle güle güle diyorum ama biliyorum Onu gerçekten çok özleyeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder