24 Ekim 2012 Çarşamba

BEN HANGİ YOLU İZLİYORUM?...


Hayata iki türlü hizmet eden birey tipi vardır;
*Birinci tip Hayata 'Kendine Hizmet Ederek' hizmette bulunur, kendisi hep birinci plandadır, çeşitli yolları izleyerek diğer insanların bir şekilde kendisine hizmet etmesine çalışır. Bu, haya
ta hizmetin bir yoludur.
*İkinci tipi oluşturan 'Hayata Hizmet Edenler' ise; 'Başkalarına Hizmet' niyeti ile onlar için üretmeye çalışır ve sunar, emeğe, alış-verişte dengeye saygı duyarlar.

Aslında her iki tarz da Sonsuz Zekaya varış için bir yoldur. Hayat her ikisini de kucaklar. Hayat Negatif-Pozitif ayrımını yapmaz, bilir ki zaman içinde gereken denge kendiliğinden kurulacaktır ve hizmetin her türü ile tekamül sağlanacaktır. Ama yollardan biri tekamül için diğerine göre daha uzun bir yol olabilir. Bunu da yolda giden daha iyi anlayacaktır, tabii ki yolun en sonuna varınca....

Şimdi kendimize şu soruyu soralım ''Ben hangi yolu izliyorum? Hayata Hizmeti aslında gerçek-saf niyetimle kimin için yapıyorum? Uzun yoldan mı yoksa daha kısa yoldan mı gidiyorum?''
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder