21 Ekim 2012 Pazar

QUANTUM TOUCH-KUANTUM DOKUNUŞ, ÇOK ETKİLİ BİR ŞİFA TEKNİĞİDİR VE HER İNSANDA VAR OLAN BİR YETENEKTİR...


Sevgili Dostlar, biraz önce çok sevdiğim bir REİKİ ve QUANTUM TOUCH Öğrencimden aldığım bir mesaj beni fazlasıyla memnun etti. Bakın ne yazmış;

''Bu arada Turgut Hocam; Quantum TouchReiki'yle birlikte bir kaç kişide uyguladım ama beni en çok etkileyen 4 aylık Yeğenim oldu. Annesinin kucağında sürekli ağlıyordu hiçbir şeyi de yoktu, Çocuk ağlamaktan kasıldı resmen ve ben hemen çantamın üzerine elimi koyarak bebeğe çalışıyormuş gibi niyet ettim. Hocam Çocuk birkaç dakika içinde mayışıp uyuya kaldı. Arabada da eve gidene kadar mışıl mışıl uyudu. Önce Yaradana sonra tüm Üstadlara ve size çok teşekkür ettim.''

Ben de sevgili Dostumuza çok teşekkür ediyorum. Yazısında da belirttiği gibi; Reiki ve Quantum Touch birlikte ya da ayrı ayrı kullanılsa bile niyet edildiğinde uzaktan da etki edebilen güçlü Enerji Frekanslarıdır. Niyet burada çok önemlidir, İnsanoğlu niyet ederek bir çok şeyi başarabilecek yetenek ve güce sahiptir. Bu yetenek ve güç İnsan...
oğluna yüce Yaratan tarafından doğuştan sunulmuştur. Yapılan eğitimlerde aslında İnsanoğlunda var olan bir yeteneğin tekrar hatırlatılması-uyandırılması amaçlanmaktadır.

Bakın,
QUANTUM TOUCH İlkelerinden biri şöyle diyor;

''ŞİFANIN GERÇEKLEŞMESİNE YARDIMCI OLMAK, BÜTÜN İNSANLARIN 
 DOĞASINDA VAR OLAN BİR YETENEKTİR''

QUANTUM TOUCH - KUANTUM DOKUNUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder