21 Ekim 2012 Pazar

MATRİX ENERGETİCS - DİYALİZ DESTEĞİ ALIYORDU VE KAN DEĞERLERİ YARI YARIYA DÜŞTÜ....


Ankara'da Böbreklerinden rahatsızlığı olan ve Diyaliz desteği alan bir Dostumuzla çalışma yapmıştık ve çalışma gayet güzel geçmişti. Tekrar görüşmek üzere sözleştik ve ayrıldık. Yakınlarda Ankara'da tekrar bir çalışma daha yaptık. Orada çok sevinçli olduğunu gördüm, bana şunları anlattı;

''Çeşitli tetkikler yaptırdım, kan değerlerimdeki hastalık göstergelerinin % 50 oranında düştüğü ortaya çıktı, her şey aynı idi ama değerlerde yarı yarıya düşme oldu bu ilk defa oluyor, çok sevinçliyim, ama anlayamıyorum bu nasıl oldu?''

Çok sevindim bu habere ama ona Doktoru ile tekrar görüşmesini de önerdim. 
Evet, Enerji çalışmalarının neticesinde bunların olması çok doğal. Ancak, Doktorlarınız ile iletişimi devam ettirmeniz, onların da onayını almanız çok önemli... Çünkü bu çalışmaların; Fiziksel, Duygusal, Zihinsel ve Ruhsal Bedenleri etkilediğini asla unutmamamız gerek... Fiziksel Beden kontrollerini de en iyi Doktorlar yapmakta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder