8 Ekim 2012 Pazartesi

THE RECONNECTION - TEKRAR BAĞLANTI - BİLMİYORUM DEMEK BAZEN EN DOĞRUSU...

‎Yaptığım bir çok çalışmada şu sözü çok söyleyen olur;  

''Hocam; Siz bana dokundunuz ve daha sonra yanımdan ayrıldınız ama hala Siz bana dokunuyordunuz, gözümü açıp baktım Siz tam o anda gerçekten Benden uzaktaydınız da 'Pekiyi o dokunan kimdi?''

Evet, Dostlar Şifa çalışmaları bizim bildiğimizden çok daha fazlasını içerir ve bu soruya verilecek en iyi cevap, belki de ''Bilmiyorum'' olabilir ki bu kelimeyi en çok da  sevgili   Dr. Eric PEARL  kullanır...''

Şimdi bir anımı anlatmak istiyorum, yine bir seminerde Dr. Eric PEARL'e Ben aşağıdaki soruyu sormuştum; 

''Sevgili Doktor; Ben Reconnective Healing uygularken, yakın bir tanıdığım 'Gökyüzünden yaşlı bir kişinin ve yanındaki yine yaşlı İnsanların Bize baktığını' söyledi, bu İnsanlar Topluluğu kimlerdir?''

Verdiği cevap aynen şöyle idi 'Bilmiyorum'... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder