1 Ekim 2012 Pazartesi

SEVGİ, IŞIK VE DUALAR İLE GİDİYOR BERKANT USTA SAMANYOLU'NA

Ben o zamanlarda Konya'nın İlçesi olan sevgili Karaman'da doğdum ve Üniversite yıllarına kadar da orada yaşadım. Orada unutamadığın anılarında kimler var? derseniz bu kişilerden birisi BERKANT'tır. 

Babamın Karamanspor Başkanı olduğu yılla
rda (1965-1973 arası bir dönem) kulübe yardım için düzenlenen gecede BERKANT ve o zamanlar Eşi olan Serpil ÖRÜMCER (Bayan bacak diye anılırdı) bir konser vermişlerdi Karaman'da. Yeni Sinema'daki bu konser inanılmaz güzeldi, hala unutamadığım olaylar da yaşandı bu konserde...

Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki; 'Hiç kimse, bestesi Metin BÜKEY'e ait olan SAMANYOLU şarkısını, BERKANT kadar güzel ve duyguyu hissettirerek söyleyemedi ve bundan sonra da söyleyemez.' Tabii ki bu bana göre böyle... Bu eşsiz şarkı, sadece BERKANT'ın söylemesi için yazılmış bir şarkı sanki.

Annem de hep ''1960'lı yıllarda Babam ile İstanbul'a gezmeye gittiğinde, bir açık gazinodan şarkı duyduklarını ve bu şarkının SAMANYOLU, şarkıcının da BERKANT olduğunu öğrendiğini, ancak içeriye giremediklerini, çünkü dış kapıya kadar insanların üst üste BERKANT'ı izlemeye çalıştıklarını'' bize anlatırdı...

Ömrüm boyunca bu şarkıyı Sevgili Üstad BERKANT'tan dinlemeye devam edeceğim ve ilk günkü heyecan ve coşkuyu hep hissedeceğim. Bunu biliyorum.

Ruhu şa'd olsun, kabri nurlarla dolsun.

Bize yaşattığı tüm güzellikler için 'SONSUZ TEŞEKKÜRLER' BERKANT Ustaya...

Sevgi, Işık ve Dualar ile gidiyorsun SAMANYOLU'na...


Güle, güle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder