29 Ekim 2012 Pazartesi

BASKETBOL OYNAMAYI SEVİYORUZ....

Bugün, Oğlum Mert ile basketbol oynamaya gittik evimizin yakınlarındaki basketbol sahasına. Daire şeklinde bir alan ve ortada 3 farklı yükseklikte basketbol potaları bulunuyordu. Biz elimizde 3 tane basketbol topumuz ve pompamız, sularımız 
ile gitmiştik oynamaya.

Mert haftanın 2 günü basketbol eğitimi almaya başladı okulunda, ben de genellikle gitmeye çalışıyorum antrenmanlara ve seyrediyorum Mert'i ve arkadaşlarını sevgiyle. Zaman zaman çok gülüyorum çocukların hallerine, kendi çocukluğumu hatırlıyorum onlara bakarken, çoğu kez. Onların imkanları bizden daha fazla gerçekten, ama iyi ki de böyle olmuş diye geçiriyorum içimden. Bir yandan da Koç'un öğrettiklerini izliyorum ve Mert ile Koç'un öğrettiği hareketleri çalışıyor ve tekrarlıyoruz çoğu kez...

Mert de tam bir 'basketbol aşığı' oldu bu aralar, doyamıyor oynamaya, umarım böyle devam eder, çünkü severek çalıştığı için çabuk gelişme gösteriyor. Ben de ona önemli olanın 'skor, ya da kazanmak' olmadığını, aslında önemli olanın 'oyundan keyif almak olduğunu' ve böyle oynarsa farkına bile varamadan fiziksel, zihinsel ve oyun tekniği açısından gelişeceğini anlatıyorum ona. Kendi bildiğim teknikleri öğretiyorum yanı sıra. Anlayacağınız benim için de keyifli geçiyor basketbol antrenmanlarımız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder