1 Ekim 2012 Pazartesi

MATRİX ENERGETİCS - MATRİX ENERJİSİ, GÜZEL HABER BUGÜN GELDİ VE PAYLAMAK İSTEDİM....

Şimdi haberi aldım ve çok sevindim, benim için çok güzel bir haber oldu sizlerle paylaşmak istedim;

'' Turgut Bey, şu an telefonla .......Hanım beni arayıp 'Bu bir mucize, boyun fıtığımın tüm ağrıları geçti.' diye sevinçle, mutluluğunu benimle paylaşınca Ben de hemen Sizlerle paylaşmak istedim. Güne böyle bir Enerjiyle başlamak harika. ....... Hanımın etmiş olduğu dualar için hem Ondan hem Sizden Allah razı olsun İnşaallah. Sevgi ve saygılar.''


İşte haber bu şekilde geldi. 


Kısa bir ekleme yapmak istiyorum; şifa çalışmalarında şifa bazen anında oluşur, bazen de yavaş yavaş meydana gelir, çalışmanın bittiği anda ağrıların azalmasına rağmen devam ediyor olması, şifanın oluşmadığı anlamına gelmez, enerji çalışmaya gerekli düzenlemeleri yapmaya devam eder, önemli olan sürece inanmak ve yola devam etmektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder