2 Nisan 2012 Pazartesi

DÜNYALAR SEVGİ İLE YARATILDI...

Sevgi ile bakarım içimden dışıma, taşarım içimden gelen sevginin ışıkları ile ve yıkarım ak pak olana dek her bakışımla bir insanın kalbini, umut aşılarım yüreğinin engin denizlerine ve güneşler açar karanlıkların üzerinde. Sevgiyi anlatırım daima, hiç bitmeyen ve benim içimden geçerek sana ulaşan sevgiyi aktarırım gözlerimin en derinlerindeki ışık kaynağından. Ben ona aitim senin gibi, ondan gelip ona giderim her an defalarca, onun elinden tutarım sevgi ve engin umutlarla. O  beni koruyan gözeten, her daim yanımda benimle olandır. Ben onun içinde O benim içimde birlikte sürer hayat, korkulardan uzak şehirlerde bir cennet gibidir Dünya... 

Yok gibidir her şey ama aslında öyle çoktur ki, her yer onunla doludur ve göremez olursun çokluğu yokluğun içinde... O sevgiyi sadece hissedebilirsin kalbinin ufuklarında aklından uzaklaştığın ve kafanın içini boşalttığın her an sana gelir ve bedenini sararak sessizce başını okşayarak sana fısıldar ''Seni seviyorum küçüğüm, küçük yavrum ve seni izlerim her an; kavgalarını, kızgınlığını, öfkeni, sevinçlerini ve seninle aynı duyguları paylaşırım sen olurum sen hayatın içinde oynarken, bir ana-babanın sevgisini hissederim sana bakarken, senin yaramazlıkların beni güldürür içimden, ne güzel şeysindir sen'' diye konuşur benimle... 

Sevgidir her yerde olan ve Dünyaları yaratan sevginin ta kendisidir, sevgiden doğar her şey, her umut ve her var oluş, aşkla başlar ve aşkla biter sonsuzluk, geldiği yere dönerek yeniden başlar onunla, sen sonsuz sevginin kucağında güvendesin, sadece inan, güven ve teslim ol bu sevgiye ve her ne yaparsan yap sevgiden ayrılma, saf bir sevinçle hareket et ve unutma, asla unutma; sen sevgisin, sevgiden yaratıldın ve alemler de senin gibi senin için sevgiden varoldu, sen senin için varettin her ne var ise çünkü sen zaten sensin ve sen sevgisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder