4 Nisan 2012 Çarşamba

MATRİX ENERGETİCS HER YERDE BÜYÜMEKTE...

Kelimeler ağzımdan ve kalemimden dökülecek tane tane ve ben sizlere ileteceğim. Tüm İnsanlara içimden gelerek söyleyeceğim bunları, sizlerden bazıları hissedecekler söylenen her kelimenin ve yazılan her satırın içindeki enerjiyi. Kalbimde hissederek anlatacağım beni dinleyenlere. 
Matrix Energetics her yerde büyümekte, Melekler de yardım etmekte Matrix Energetics çalışmalarında ve aktif rol almaktalar. Ben bazen derinden hissederim, bazen de anlayamam bile ama çalışma yapılan insanlar bunun ayırdına hemen varırlar, bana söyleyenler olabileceği gibi içinden hissedip bir şey söyleyemeden gidenler de olur çoğu zaman, bazıları ise onu anlayabilecek ve hissedebilecek seviyelere daha varamamışlardır. Ama ben inanarak onlara yardım için kalbimi açtığım her an onlarda da bir açılımın başladığını görürüm çoğu zaman. En umutsuz vakalarda bile bu gerçekleşir Dostum. 
O her yerde bulunan var olan bir gücün Dünyamıza yansımalarıdır. Aslında son dönemlerde daha da etkisi büyüyerek gelişmekte, İnsanlığa hizmet etmeye devam etmektedir. Şifa çalışmalarının içinde yer alan bir uygulayıcı olarak inanılmaz olaylara şahit olmaktayız. Bu durumun içinde yer almak çok önemlidir çünkü Manevi Boyut ile yapılmakta olan bir çalışmanın içinde var olmak ve şifanın oluşuna aracılık etmek hem kutsal hem de bizleri geliştiren bir varoluş platformudur. Bunu zihinlerimizde, kalbimizde ve ruhunumuzun en yüksek seviyelerinde hissedebiliriz. 
Bir defa daha belirtmek isterim ki ne kadar çok insana ulaştırmamız mümkün ise o kadar çok insana ulaşmasında büyük faydalar olacaktır, hem insanlığa hem de varoluşun tüm katmanlarına....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder