8 Nisan 2012 Pazar

KUANTUM DOKUNUŞ/QUANTUM TOUCH-Hüseyin Turgut SAYIN Sertifikalı Pratisyen.....

Reiki (Master) ile başlayan Enerji Şifa çalışmalarım 12 yıldır sürmekte.
Quantum Touch Enerji çok severek ve sık kullandığım bir enerji tekniği.
Yüzlerce seans yaptım. Mucizeler yaşadım. Kesinlikle çok etkili, harikalar yaratıyor.

NLP master ve Yaşam Koçluğu eğitimlerimin sonrasında Kuantum Düşünce ve Yaşam Merkezi'nde Hocam R.Şanal 'dan Kuantum Düşünce Tekniği Uygulayıcılık Eğitimi aldım ve 2 yıl da stajımı yaparak birlikte çalıştım.

Genel olarak Holistik-Bütünsel yaklaşıma inanıyorum. İnsanın; Fiziksel, Eterik, Duygusal, Zihinsel, Ruhsal olarak Dengeye kavuşmasında Titreşimsel Şifanın öneminin farkındayım. Işık-Foton düzeyinde dengede olmak, Madde düzeyinde dengeyi sağlıyor. İkisi ayrılmaz bir bütün. Enerji/Madde.

12 yıllık çalışmalarımın devamında; kendiliğinden gelişen yeni bir Enerji Şifa Tekniğini de bir çok Danışana uyguladım-uyguluyorum; Aura, Çakra sistemlerinde 1-1,5 saat içinde inanılmaz şifalar oluşuyor, enerji alanı temizlenerek derin bir rahatlık ve huzur oluşuyor. Enerji alanındaki bozulmalar, kaymalar, tamir oluyor ve enerji alanı dengeye gelerek adeta yeniden güçleniyor ve genişliyor. Kişi bir anlamda Merkezine geliyor. Şifanın bir çok enstrümanı (ses, müzik, nefes, olumlamalar vb.) devreye giriyor.

Artık biliyorum ki; ben bir kapıyım, adı, çeşidi, tekniği ne olursa olsun Yüce Kaynak'tan akan akıllı Enerji; izin verildiğinde kime ne kadar gerekliyse-alabiliyorsa- onu sunuyor, şifalandırıyor.

Biz insanoğluna; faydalanmamız için bu çok kıymetli armağanları-desteği sunan YÜCE KAYNAĞA, Rehberlerime ve Hocalarıma sonsuz şükranlarımı sunuyorum. 

Derin Sevgi ve Saygılarımla,

Işıkla kalın,
Hüseyin Turgut SAYIN (Q/T-Kuantum Dokunuş Sertifikalı Pratisyeni)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder