8 Nisan 2012 Pazar

QUANTUM TOUCH-KUANTUM DOKUNUŞ ...

Quantum Touch-Kuantum Dokunuş Enerji Şifası Tekniği; doğal şifadır, öğrenmesi kolay, ama güçlü bir yöntemdir. Herkesin, kendisine ve başkalarına yardımcı olmak için doğuştan gelen bir yeteneği vardır.
Quantum-Touch teknikleri; çeşitli nefes ve enerji farkındalık egzersizlerini birleştirerek yaşam gücü enerjisine (ya da Chi, Biyoenerji, Prana) nasıl odaklanacağımızı ve bu enerjiyi yükselteceğimizi bize öğretir. 
Quantum Touch Enerji Şifacıları, vücudun kendi iyileşme sürecini kolaylaştırmak, yaşam gücü enerjisini yükseltmek üzere eğitim alır ve bu teknikleri doğrudan öğrenirler. 
Sevgimizin hayal edebileceğinizden çok daha fazla etkisi vardır; sevginin olanakları gerçekten olağanüstüdür. 
Her şey sevgi ile başlar.
Sevgi ile ....
Hüseyin Turgut SAYIN (Q/T-Kuantum Dokunuş Sertifikalı Pratisyeni)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder