6 Nisan 2012 Cuma

MATRİX ENERGETİCS-MATRİX ENERJİSİ SERTİFİKALI PRATİSYENİ ...


Merhaba! Adım Hüseyin Turgut SAYIN, 
Ben Sertifikalı Matrix Enerji Uygulayıcısıyım (Matrix Energetics Practitioner). Yurtdışında Matrix Energetics'in Level I-II-III-IV eğitimlerini bizzat Dr.Richard BARTLETT ve Asistanı Melissa Joy JONSSON'dan aldım.

Türkiye'de Matrix Enerjisi'ni tanıtmak, uygulamaları hakkında daha fazla bilgi vermek için bu sayfayı hazırladım. Bunun için de çok sevinçliyim. Türkiye'nin Sertifikalı ilk iki Matrix Enerjisi Uygulayıcısından biri olarak; 
(''www.Matrix Energetics.com-Find a Practitioner/Turkey'' sayfasından bulabilirsiniz) 
şanslı olduğumu düşünüyorum. 
Matrix Enerjisi; şifayı, neşeyi, keşfetmeyi ve oynamayı, huzur, dinginlik, bolluk-bereket ve özgürlükle şifaya erişmeyi bir arada sağlar. Aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ediyorum. Sevgi ve saygılarımla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder