6 Nisan 2012 Cuma

MATRİX ENERGETİCS-MATRİX ENERJİSİ-KUANTUM FİZİĞİ...

Kuantum Fiziği, Matriks Enerjilerinin dayandığı bilim dallarından bir tanesidir.  Matriks Enerjileri Kuantum Fiziğindeki bazı yasalara dayanarak, dokunma ve niyeti birleştiren bir dönüşüm şifa tekniğidir. Aslında Matriks Enerjileri bir bilinç teknolojisidir.

Matrix Enerjileri, uygulayıcının odaklı niyeti ile (alıcı için bir şifa getirmek için) harekete geçmesiyle durumları etkiler, yeni olasılık dalgaları yaratır. Mevcut realite çöker, yeni bir realite oluşur. Uygulayıcının dokunması dikkat edilmesi gereken vücut alanlarını tanımlamak için kullanılır. Matrix Enerjisi, bilinçte değişimler meydana getiren bir araçtır. Matriks Enerjisi, mevcut eski kalıpları "ortadan kaldırabilmek" konusunda da sanıldığından çok daha fazla hizmet eder.

Tecrübe etmek, okuyarak anlamaktan daha kolaydır. Yaptığım bire bir çalışmalarda Matriks Enerjilerini tecrübe eden bir çok kişi ''Bunu TV'de seyretseydim veya başkası bana anlatsaydı asla inanmazdım, ancak şu anda gerçekten biliyorum'' diyorlar. Dönüşümü ve değişimi hemen hissediyorlar.

Bugün ayak üstü çok kısa bir çalışma yaptığım nur yüzlü yaşlı dede ''Sanki etrafımda bir şeyler dönüyor, hareket ediyorlar ve rahatlatıyorlar'' diyerek etraftaki diğerlerini denemeleri için teşvik etmeye çalışıyordu heyecenla. Onları izlerken de gülerek şakalar yapıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder