6 Nisan 2012 Cuma

MATRİX ENERGETİCS-MATRİX ENERJİSİ GÜLDÜRÜR MÜ....?

Geçtiğimiz Pazar günü 5 kişilik bir grup ile Matrix Enerjisi'ni de kapsayan bir uygulama yaptım. Harika insanlardı. Daha önceden de tanıdığım dostlarımdı onlar. İçlerinden yaşca biraz daha büyük olan bir hanımefendi ile başladım uygulamaya.

Uygulamanın ilerleyen dakikalarında bir kez daha yere düşünce; içten gelen kahkahalarını bırakıverdi salona. Bir taraftan da ''Niye güldüğümü bilmiyorum ama içimden gülmek geliyor'' diyerek tutamadığı kahkahalarıyla salonu çınlatıyordu.

Diğer bir konuk ise, ''Seni o kadar süredir tanıyorum ama böyle güldüğünü hiç görmemiştim'' diyerek katılıyordu kahkahalara. Hep birden gülüyorduk artık. Kahkahalar bulaşıcıdır, herkese bulaşan kahkahalar ortamın enerjisini öyle bir açtı ki içindeki herkesi etkisi altına aldı. Uygulama bittiğinde, yüzündeki gülümseme, rahatlık, huzur ve gevşeme sanki açılan enerjisinin ışığı gibi yayılıyordu salona.

Matrix Enerjisi uygulamalarında; bu şekilde gülme veya ağlama halinin doğması çok normaldir. Bu durum kişinin enerji alanındaki değişimin-dönüşümün bir işaretidir. Bu durumda kişiyi rahat bırakmalı ve duyguyu yaşamasına izin verilmelidir. Zira bu anlarda kişinin yaşadığı bu durum onun için çok anlamlı ve değerli olabilir.

Sevgiler,
Hüseyin Turgut SAYIN-MATRİX ENERJİSİ Sertifikalı Pratisyeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder