11 Nisan 2012 Çarşamba

THE RECONNECTION/TEKRAR BAĞLANTI ŞİFASI'NA İZİN VER...

The Reconnection® ile; Ekim/2005 'te Level I/II, Mart/2006 'da Level III'ü alarak tanıştım. Enerjinin farklı frekanslarını hissettim. Dr. Eric Pearl 'den çok etkilendim, 
Level I/II'ye tekrar katıldım.

O günden bu yana 500'den fazla The Reconnection® Healing (Şifa) uygulaması yaptım. Her bir seansın, herkesin deneyiminin farklı olduğunu tecrübe ettim.

Biz sadece bir kapıyız, artık bunu biliyorum, The Reconnection® bu kapıdan akıyor ve Şifa için ne luzumlu ise ne kadar alması gerekiyorsa onu veriyor. 


Sadece izin ver. Aksın içinde enerji, tuttuğun ne varsa onunla harekete geçsin.
Belki renklerin dansını seyredersin, belki de yükselirsin göklere …



Hüseyin Turgut SAYIN,
The Reconnection-Tekrar Bağlantı Şifası,
Sertifikalı Pratisyeni,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder