6 Nisan 2012 Cuma

MATRİX ENERGETİCS-MATRİX ENERJİSİ VE İNSANLAR...

İnsanlarla yaptığım Enerji Çalışmalarında; Enerjisi düşük olanların kafalarının hep dolu olduğunu, Enerjilerinin büyük bir kısmını burada harcadıklarını görüyorum. Bu durum sanki bir Elektronik Eşyanın (TV, Radyo, Fırın vb.) On/Off pozisyonda ışığının yanması gibi bazen ince, bazen de daha fazla enerji sarfiyatına neden oluyor. 7/24 çalışıyor. Damlaya damlaya göl oluyor. Enerjinin çoğu burada gereksizce akıyor, gidiyor.

Geçmişle ilgili hatalarınıza üzüldüğünüzde ve gelecekle ilgili olarak kaygılandığınızda bunlara (her ne ise) yeterince Zihinsel ve Duygusal Enerji yüklediğinizde;
''Bu olumsuz beklenti ve inançlarınızın meyvesini fiziksel olarak alırsınız''.
Korktuğunuz her ne ise başınıza gelir. Bundan kaçamazsınız.

Üzülerek söylüyorum ki; insanların çoğunun iç sesleri hep olumsuzlukları konuşur ve yargılar. En çok da kendisini. Artık güzel sözler duymanın zamanı gelmedi mi? Bunun için alışık olduğunuz ama size zarar veren Zihinsel, Duygusal kalıpları değiştirmeniz gerekiyor. Hayatınızda yeni olasılıklara yer açın. Kendinize dönüştürücü sorular sorun. Alışık olduğunuz realiteye farklı bakış açılarından bakabilmek için hep sorular sorun kendinize. Cevaplar gelecek, buna inanın.

Hiç bir realiteye değişemez gözüyle bakmayın. Bunu yaptıkça alışkanlık kazanacak ve bilinçaltınızdaki değişiklikleri ve hayatı algılamadaki farklılıkları anlamaya
başlayacaksınız. Çözümleri görmeyi, kendinize güvenmeyi ve hayattan zevk almayı başaracaksınız.  Belki de iyileşmez sandığınız hastalıklarınızı şifalandıracaksınız kısa sürelerde. Bunu yapabilen çok insan var. 'Bir insan bir şeyi yapabiliyorsa, bunu her insan yapabilir' diyor bilim adamları. Ben bu söze sonuna kadar güveniyorum. Çünkü Zeki Yaradılışa güveniyorum, İnsana güveniyorum. En önemlisi de bunu biliyorum.

Hayat verimli bir topraktır benim için. Hangi tohumu ekersen onun ürününü alırsın. Hayattan ne beklersen onu elde edersin. Neye inanırsan Hayat sana onu yaşatır. Matrix Enerjisi de sizi bu yola davet ediyor. Yeni olasılıklara açıyor sizi. Alıştığımız kalıpları kırıyor. 
Deneyimleyince, tecrübe edince bunu daha iyi anlıyor insan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder