8 Nisan 2012 Pazar

KUANTUM DOKUNUŞ-QUANTUM TOUCH VE UYGULAMA...

Quantum Touch, sağlıklı yaşamı teşvik etmek, desteklemek üzere, vücudun Yaşam Gücü Enerjisi ile çalışan doğal şifa bir yöntemdir. Yaşam Gücü Enerjisi olan "Chi" Çin ve Sanskrit dilinde "Prana" olarak da bilinen, tüm canlıları ayakta tutan enerji akışıdır ve Quantum Touch bu enerji ile çalışır..

Quantum Touch Enerji Şifası; odak yükseltmeyi ve bu enerji ile birlikte çalışmayı, şaşırtıcı, olağanüstü sonuçlar almayı bize öğretir.

Quantum Touch; sırt, bel v.b. ağrısını azaltır, enerjik yapıyı dengeler. Dengeleme neticesinde; organlar, salgı bezleri ve sistemleri yeniden düzene girer, kas ağrıları azalır, yaralanmalar, yanıklar şifalanır. Gerçekten çok etkili bir yöntemdir.

Quantum Touch Doktorlar, Chiropractorler, Fizik Tedavi Uzmanları, ve Sağlık Çalışanlarının yanısıra diğer insanlar tarafından da kullanılabilen bir tekniktir. Güçlü bir enerji olmasına rağmen çocuklar tarafından bile öğrenilmesi yeterince kolaydır.

Quantum Touch sevgi-şefkat ile yapılan, çalışan bir tekniktir. Sınır koymadan çalışmak en iyisi olacaktır. Çünkü şifanın sınırı bilinmemektedir.
Sevgiler...
Hüseyin Turgut SAYIN (Q/T-Kuantum Dokunuş Sertifikalı Pratisyeni)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder