6 Nisan 2012 Cuma

MATRİX ENERJİSİ-MATRİX ENERGETİCS VE HUZURSUZ BACAK SENDROMU...

Yılbaşı gecesini birlikte geçirdiğimiz Dostlarımızdan biri saat 24 civarlarında hiç oturmadan evin içinde dolanıp durmaya başlamıştı, önce dikkatimi çekmedi ama birden fark ettim ve sordum ''Hayırdır, niye böyle dolaşıp duruyorsun, bir sıkıntın mı var?'' ve ''Evet Abiciğim, bacaklarımda Huzursuz Bacak Sendromu var, bu nedenle dolaşıyorum'' dediği anda izin alarak seansa başladık ayak üzeri. 
Yaklaşık 15-20 dakika sürdü Matrix Enerjisi ve biraz daha fazlası olan Enerji çalışmamız, rahatlamıştı, geceyi de oturarak rahat bir şekilde bitirdi...
Bir kaç gün önce onların evine gittiğimizde sordum ''Ne haber Huzursuz Bacaklardan ?'' diyerek, ve O ''Geçti Abiciğim, o günden sonra bir daha da tekrarlamadı...'' diyerek cevap verdi, çok sevindim ve sizinle paylaşmak istedim Dostlarım, HBS geldiği gibi gitmişti... 
Güle güle HBS seni seviyoruz, görevini yaptın ve gittin...
Hüseyin Turgut SAYIN-MATRİX ENERJİSİ Sertifikalı Pratisyeni
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder