8 Nisan 2012 Pazar

KUANTUM DOKUNUŞ-QUANTUM TOUCH VE KURUCUSU...

Quantum Touch Enerji Şifa Tekniği'nin kurucusu Richard Gordon'dur.
Bakın aşağıdaki paragraflarda neler anlatıyor;

''Ben hiçbir din ya da maneviyat duygusu olmayan bir aile içinde büyüdüm. Üniversite yıllarında benim eşzamanlılıklara inanmama neden olan duygusal iyileşmeler üzerine odaklanmış bir grup ile birçok deneyimlerim vardır. Üç arkadaş (birbiriyle yakın arkadaşlığı olmayan) bir şifacı ziyaret etmek için bana teklif ettiler, ben de bunu önemli bir olay olarak gördüm ve gittim Şifacıya. Şifacı benim göbek içine elini koydu ve ben onu hayretle izledim. Ben daha sonra onu benzer şekilde diğer insanlarla çalışmalarını izledim. Benim dünya görüşlerim geri dönülmez bir şekilde sarsılmıştı.

Bana içtenlikle, gerçekten sessiz ve içten bir dua pozisyonuna girildiği zaman olağanüstü deneyimlerin ortaya çıkacağını göstermişti. Oraya gittiğimde buna hazır değildim. Ama yaşadıklarımdan sonra hayatımda bir takım değişikliklerin olacağını anladım.

70'lerin başlarında Taos, New Mexico Doğal Şifa Christos Okulu gittim. Biz terapötik masaj, ruhsal şifa ve bitkisel tıp okuduk. Okulda okurken, ben ellerimin etrafındaki tüm bu enerjiyi keşfettim. Bir kaç hafta sonra, geniş bir yelpazede daha fazla keşifler sunan Kutupluluk Terapisi anlatıldı. Polarite (Kutupluluk) Deneyimi: Ben, nihayet bir kitap yazdım, adı Healing Hands (Şifa Veren Eller)'di.

Kitap baskıya girmeden bu sefer 1978 yılında Robert Rasmussen adlı bir adam ile tanıştım. Bob Rasmussen, iyileştirme çalışmasını elleri ile yapmak için olağanüstü bir yeteneğe sahipti. O skolyozu ciddi bir durumda olan bir kadın ile çalıştı ve ben onun yaptığı şifa çalışmasını izlerken gözlerime inanamadım. Kemikler kendiliğinden hareket etmeye başladı. Kalçaları kendilerini yeniden düzenledi, oksipital sırt üçte iki doğruldu yaklaşık 20 dakika içinde, oldu bitti. Skolyoz düzelmişti.

Onun olağanüstü bir yeteneği vardı, ben bunu yapmayı asla başaramam ve Dünyada da kimse yapamaz diye düşünmeye başlamıştım. Daha sonra bunun büyük bir odaklanma ve konsantrasyonla yapılıyor olduğunu keşfettim. Onunla çırak usta ilişkimiz başladı. Sonunda onun emeklilik kararı üzerine çalışmaları devralmamı istedi. Yani bu teknik böylece doğdu.

Son 32 yıldır, Quantum Touch, derin bir huşu duygusu ile bana ilham kaynağı olmuştur. Şimdi QT Seviye II'nin gelişmesi ile, benim öğrencilerim ve ben tamamen bilinçli etkiler ortaya koyabilir durumdayız. Bu bir teori değil, görünür ve kolay bir şekilde tekrarlanabilir fenomen. Ben içtenlikle; insanlığın cömert, iyi kalpli ve sevgi dolu doğasını keşfetmek için zaman olduğuna inanıyorum.''
Sevgiler ve Saygılar sunuyorum; Değerli Hocalarımız Bob RASMUSEN, Richard GORDON'a ve tabi ki Türkiye'ye getiren Duran TÜRKOĞLU Hocama... 
Sevgiler...
Hüseyin Turgut SAYIN (Q/T-Kuantum Dokunuş Sertifikalı Pratisyeni)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder