21 Şubat 2012 Salı

''KOVADAKİ BALIK''...


Evet Dostlar bu gün benim yeryüzüne geldiğim gün, 20 Şubat.  Annemin söylediğine göre akşam 10-12 saatleri arasında doğmuşum. Burçlardan fazla anlamam ama sanırım Kova'dan Balık'a geçişin ilk zamanları oluyor,  yani 'Kovadaki Balık' Burcu, ben böyle diyorum kendi burcuma. Bazıları da israr ediyorlar ''Yok sen Kova'sın'' diyorlar muzipçe gülerek, ama ben engin bir Okyanustan bu süslü-güzel Kova'ya bir süreliğine kendi arzusuyla düşen bir Balık olduğumu biliyorum.
 
Zamanı geldiğinde aynı Okyanus'a döneceğimi bilerek mutluyum, benim gibi Okyanus kökenli siz güzel varlıklarla bir arada olmaktan ve şu anda buradan; aranızda geçirdiğim her yıla selamlarımı gönderiyorum, teşekkür ediyorum bana kattıkları için, sevgiyle bu yeni yaşıma girerken...

Her gün gibi çok güzel olan bu gün, bütün Dostlara sonsuz sevgi ve şükranlarımı sunuyorum. Her şey gönlünüzce olsun. 
Sevgi ve saygılarımla...
 
''KOVADAKİ BALIK''
Hüseyin Turgut SAYIN
 
Bahçeşehir/İSTANBUL, 20.02.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder