16 Şubat 2012 Perşembe

MATRİX ENERJİSİ, ŞİFACI OLAN KİMDİR...?


Matrix Enerjisi bir arketiptir, Matrix Enerjisi Pratisyeni belli bir farkındalık durumunu koruyarak beraber uygulama yaptığı kişiyle bir tür Enerjik Yakınlık kurar, Şaman kültüründe 'Kutsal Mekan' adı verilen yerde onu tutar veya birlikte kalır. Böylece fiziksel durumlarını istedikleri şekilde ifade etme özgürlüğüne sahip olabilirler.
 
Matrix Enerjisi ile ilgili birçok bilimsel detaylar vardır. İstediğiniz değişimi açıkca imgelediğiniz taktirde temel bilimsel olguları bilmek gerekmeyebilir. Güçlü olan inanmaktır. Niyetin arkasındaki güce odaklanmaktır.

Ben bir Matrix Enerjisi Sertifikalı Pratisyeniyim. Kurucusu, Dr. Richard BARTLETT'dan ders alma ve onu izleme, görüşme şansına sahip olmuş, çok fazla sayıda kişiye bunu uygulayarak mucizevi deneyimleri yaşamış bir kişi olarak sevinçli ve gururluyum. 
Dr.Richard BARTLETT, Hz. İsa'nın ''Ben kendim hiç bir şey yapmıyorum'' sözünden esinlenerek şöyle diyor; ''Aynen öyle; Ben harika bir vasıtayım. Şifacı olan Tanrı'nın kendisidir''.
Matrix Enerjisi deneyimini yaşayan hemen hemen herkesin ortak fikri, keşke bu deneyimi herkes yaşayabilse olmaktadır. Bu deneyim sanki bir Kuantum Sıçrama'ya vesile olmaktadır. Hani denir ya anlatılmaz yaşanır. 
 
Hüseyin Turgut SAYIN-Matrix Enerjisi Sertf. Uygulayıcısı,
 
Ocak/2012-İSTANBUL
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder