1 Şubat 2012 Çarşamba

YÜRÜYORUM HAYATIN YOLLARINDA, ŞARKILAR SÖYLEYEREK, KENDİMCE...




Hep bir umut olsun istiyorum yazdıklarımda, öyle de yapıyorum. Yaşam tek düze bir yolculuk değil, iniş-çıkışları var, boş ver böylesi daha güzel. Umut olmadan yürümek zor. Her tepenin ardında bir umut bekliyor insanı, eğer şarkı söyleyerek gidiyorsan. Şarkıda şöyle söylüyor ya Şarkıcı;  ''Bir umuttur yaşatan İnsanı, aldım elime sazımı''. 

''İnsan güçlüdür, inanırsa zorlukları aşar'' diyorum içimden. ''Her zaman zorluk olacaktır hayatta ama önemli olan onu aşabileceğimi bilmektir'' 
diyerek soruyorum kendime;  "Bugün, zorlukları aşmamı sağlayacak neyi göremiyorum ya da neyi düşünemiyorum?" Cevabın geleceğini bilerek, yola devam ediyorum ardından. Koşarken, coşarken, gülerken, oynarken, zamansızlıkta...               
''Cevap gelir ansızın, niyete bakmak lazım'', 


Yürüyorum hayatın yollarında, şarkılar söyleyerek, kendimce.








Hüseyin Turgut SAYIN,


Bahçeşehir/İSTANBUL, 01.02.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder